Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме я зрозуміла чим ключове питання відрізняється від змістового чи тематичного. Також я для себе чіткіше зрозуміла, що собою представляють дослідницькі проекти. Яким чином вони можуть бути пов'язані зі світом та реальним життям учнів. Усвідомила те, що саме в учнів, які співпрацюють у малих групах дослідницьких проектів, можуть бути сформовані не тільки навички самостійної дослідницької діяльності, а й уміння планувати власну діяльність, ефективно спілкуватися, вирішувати проблеми, приймати виважені аргументовані рішення та демонструвати свої знання та вміння цільовій аудиторії.
Усвідомила, що навчальні цілі повинні виходити з вимог державних освітніх стандартів, навчальних програм та навичок, потрібних для життя у 21 столітті,. Це дає можливість моїм учням щотримають ґрунтовні знання з важливої ключової теми відповідного предмету.
Безумовно, навчальні цілі повинні виходити з вимог державних освітніх стандартів та бути такими, що формують навички 21 століття.
ВідповістиВидалити