четвер, 27 вересня 2012 р.

Модуль 8

Даний модуль допоміг мені обдумати та проаналізувати власну стратегію оцінювання, а також зрозуміти, як можна  залучити до неї учнів. Із впровадженням системи оцінювання, яка будується навколо навчальних потреб учнів, мені стало зрозуміліше те, що вони стають більш задіяними у всі процеси оцінювання. Дослідження чітко вказують на позитивний ефект від впровадження системи оцінювання, яка орієнтована на учнів. Вона поліпшує якість навчання. Учням потрібно допомогти формувати в собі нові навички й надати їм можливість попрактикуватися в них.
При роботі над даним модулем я опрацювала кілька форм для оцінювання групової роботи, роботи над дослідженням в проекті, а також форму для оцінювання вікі-сторінки та блогу. Мені це безперечно знадобиться і стане в нагоді в подальшій моїй роботі.

2 коментарі:

  1. Ви все правильно розумієте! Бажаю успіху і натхнення на останні пітора дня.

    ВідповістиВидалити
  2. Я приєднуюся до побажань нашого тренера-фасилітатора. Так тримати!!!

    ВідповістиВидалити