вівторок, 25 вересня 2012 р.

Модуль 4

Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме  зрозуміти зміст та переваги формуючого оцінювання, яке повинно здійснюватися протягом всього навчального процесу; оцінювати важливі цілі проекту; залучати учнів до процесу оцінювання;  використовувати різні стратегії оцінювання; визначити навчальні потреби учнів; заохочувати до самоспрямування у навчанні; відслідковувати прогрес у навчанні учнів; перевіряти розуміння та заохочувати до метакогнітивного пізнання (про способи мислення та особливості власного мислення) ; демонструвати розуміння змісту та володіння навичками.
     Викладений у цьому модулі матеріал, допоможе мені спланувати та розробити свій проект та сприятиме навчанню учнів та більш глибшому засвоєнню опрацьованого матеріалу.

2 коментарі:

  1. Ромо. Тішуся, що у Вас немає ніяких застережень перед тим новим, що Ви маєте донести до вчителів, яких будете навчати. Але якщо це не так, то не бійтеся в блозі написати про те, що Вам не конче вдається або про те, чого Ви хочете навчитися. Отож, заохочую Вас до метакогнітивного пізнання!
    Спробуємо? Відкрийтеся!

    ВідповістиВидалити
  2. "Формуюче оцінювання, яке повинно здійснюватися протягом всього навчального року" - так це справді альтернатива традиційному, консервативному методу оцінювання учнів, яке спонукатиме дітей до креативності та самостійності.

    ВідповістиВидалити